Verzenden

U kunt uw fiets laten bezorgen door PostNL. Indien u binnen het bestelproces kiest voor de optie bezorgen wordt uw fiets bij ons in de werkplaats ingepakt in een grote kartonnen doos. Dit  wil natuurlijk niet zeggen dat u een bouwpakket thuis krijgt. Onze monteurs maken je fiets geheel rijklaar in de werkplaats. Alles wordt gecontroleerd, de versnellingen en remmen worden afgesteld en de banden op de juiste spanning gezet. Om de fiets schadevrij bij u af te leveren worden de pedalen gedemonteerd en het stuur gedraaid. Met onze stapsgewijze handleiding en het bijgeleverde gereedschap kan iedereen dit makkelijk doen.

Bezorgkosten

Fietsper fiets € 35,00
Kinderfiets t/m 22 inchper fiets € 12,50
Fietsdrager€ 7,95
Accessoires€ 4,95

Bij bestelling van een fietsdrager, kinderkar of accessoires in combinatie met een fiets, vervallen de bezorgkosten van de fietsdrager, kinderkar of accessoires.

Retourneren

Toch niet tevreden of uw product of blijkt er iets kapot te zijn? Dat is heel vervelend en dat gaan we direct voor u oplossen.

Wat kunt u van Van Balveren Fiets en Fitness verwachten?

  • U heeft 14 dagen bedenktermijn om het product terug te sturen naar Van Balveren Fiets en Fitness. Wilt u een fiets terugsturen, neem dan even contact op met ons, dan maken wij een afhaalafspraak met onze vervoerder. Een fiets kunt u namelijk niet gewoon met de post terugsturen.

  • U kunt uw fiets ook persoonlijk retourneren bij Van Balveren Fiets en Fitness. Maak hiervoor wel eerst een afspraak.

  • Kosten voor het retourneren komen voor eigen rekening, tenzij het natuurlijk onze fout is of het defect onder de garantie valt.

  • Product stuk? Vervelend om te horen. Neem direct contact met ons op, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Ook als het geen garantie blijkt te zijn.

  • Ruilen van producten is helaas niet mogelijk.

Garantiegeval? Wij halen uw fiets op.

Niets is zo vervelend als een kapotte fiets. Indien er iets kapot gaat aan uw fiets en dit blijkt een garantiegeval te zijn, dan kunnen wij uw fiets op laten halen door onze vervoerder en repareren of we komen zelf even kijken of we het direct op kunnen lossen. In het eerste jaar nemen wij de kosten hiervoor helemaal op ons! Wanneer de fiets weer in orde is maken we een afspraak om de fiets weer bij u te bezorgen. Of iets een garantiegeval is wordt bepaald door onze gespecialiseerde medewerkers, in nauw overleg met de fabrikant. Mocht u twijfelen of het defect onder de garantie valt, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.